Känns strålande

HV slog fbk. timrå nollade modo. och frix har äntligen avslöjat att hjärtat egentligen är blå/gul/vitt. De ytterst trovärdiga uppgifterna om att hon slåss för att få ha den på sig värmer ju såklart. det sägs dessutom att halsduken är på även när modos matcher ses, vilket känns både fullt naturligt och troligt.

Nåja, med detta klarlagt så kan svamlet om HV fortsätta. 4-2 mot fbk var bra, även om gnällgänget (jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig om det är dom eller modo som förtjänar det epitetet mest, rätt jämt mellan j jönsson och sundström) valde att lämna handikapp genom att ställa divis i målet. jag lovade ju dessutom att inte nämna att modo förlorade med 0-4 mot timrå, och snäll som jag är så nöjer jag mig såklart med att konstatera att skröder iaf plockade sin sedvanliga utvisning för roughing. känns stabilt.

för övrigt vinner jukka voutilainen skytteligan i år. seriens näst bäste spelare har seriens bästa skott och spelar dessutom bredvid seriens bäste spelare. glasklart? 

/Bid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0