MoDo - HV

Jag visste att jag skulle få äta upp att påstod att Andersson stod i korvkön i början av matchen. Det lönar sig tamigfan aldrig att vara kaxig. Bara så du vet det Bid.. Det kommer en dag då Andersson inte bara står en minut i kön, utan en hel match, tillsammans med alla andra spelare i HV.

Det gör ont att säga att jag bara hörde matchen. Det är pinsamt. Jag kan inte ens uttala mig.
En 2-1, 3-2 eller 4-3 förlust hade jag kunnat ta, men att vi skenar iväg till hela 5-1, HEMMA, är patetiskt.

Det finns inte mycket att säga om matchen. Svarten lyckades med ett enda slag dra på sig en matchstraff, kul tycker jag, speciellt när det ryktas om att Thörnas näsa nu är delad i 2. Hihi.
Fast det är klart.. någon måste ju ta Grise.. ääh

Nå.. jag ber om ursäkt för min värdelösa uppdatering och i nästa inlägg kommer det pratas statistik. Jag måste bara hitta tiden till det.

Och bid, du får prata nu. jag är inte arg längre. Vi har mycket att ta igen.




/ Frix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0