Två poäng som borde varit tre

6 minuter kvar. niklas persson tacklar Nick Angell i ryggen så han flyger in i sargen och halvt bryter nacken. Efter 5 minuter orörlig på isen tar sig Angell upp, och 2+10 för persson borde vara självskrivet. Men nej, Thomas "Kuben" Andersson friar helt och hållet. Jag säger det igen, för jag tror fan knappt att det är sant, han friar HELT OCH HÅLLET! och mindre än två minuter senare för istället samme jävla niklas persson 1-1, istället för att sitta utvisad. Sen skiter jag i att bonuspoängen hamnade hos HV. Den här matchen slutade 1-0 och thomas andersson är skyldig oss en poäng. får man spela så där så räknar jag med att andersson inte lägger en enda utvisningsminut till på HV under den här säsongen.

/Bid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0