Säkrar min framtid

Bid har kommit över en bild (egentligen 2) på mig som inte borde bli sedd av utomstående.



Jag måste förklara mig nu innan han publicerar bilden med någon egenkomponerad historia.
- Halsduken tog jag bara för att min andra fastnade i snowboardliften och gick sönder (ja, det är sant)
- Jag var bara ett barn (14-15 år). Idag hade jag hellre frusit ihjäl än att ta på mig de där hemska färgerna.
- Känslan som bilden förmedlar visar ungefär hur det kändes att åka runt med HV hängande runt halsen
- Det hade inte varit lika pinsamt om det inte vore för Jämtin.

Förövrigt så håller jag inte på med samma svammel som Bid. Vi hörs när serien är igång

/ Frix

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Jag sticker in med viktig information.

Förra vintern sprang hon fortfarande med den halsduken. Förra vintern.





Har hon inte hunnit köpa en ny halsduk på fyra år?

2008-09-03 @ 02:13:48
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Fegon **

För att uppdatera. Förra året fick jag fortfarande säga att du ska ge fan i halsduken. Förra året luktande den fortfarande parfym - jättestarkt. Förra året använde du den inte när du åker slalom eller gör skoter, du använde den såfort du gick ut... inte ens idag har jag fått tillbaka den eftersom att du tog den såfort du kunde. 100% True-story





Varför jag har Modo-tröjor. Jag har varit på hockeyskola i Örnsköldsvik. Deras hockeyskola drivs av Modo. Det är därför deras loggo på magen och "Sveriges bästa plantskola" på ryggen.





Jag har inget problem att använda den, den har inte ens Modos färger. Den är knallblå :) den är åtta-nio år gammal. Den är en hockeyskoletröja. Och, jag ljuger inte om att jag inte använder den :)





Såå, jag har förresten bilder på datorn. Hittils har jag hittat fyra bilder. Som är runt ettår gammla, som du tagit... med min kamera... och laddat in på min dator..... med min halsduk på dig.





Så... vad säger du nu? Bitch :)

2008-09-03 @ 12:06:03
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Patrix

Det roligaste är att bilden till och med är daterad 27 aug 08 ;)

2008-09-05 @ 20:19:56
URL: http://patrixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0