Hoppsan modo

Ett "Håll käften" var det absolut enda jag fick efter matchen.

förlåt frix, men jag måste bara skriva det. jag jag hade ju ställt in mig på krig. säsongens första hockeykrig. och så blir det total överkörning och förnedring. någon sa att de röda skulle ha ett par norrmän med rykte om sig att vara rätt snajdiga. skröder såg jag visserligen, det var ju han som grillfors tacklade pucken av vid andra målet. zuccan däremot måste väl ha blivit inlåst i tejpförrådet innan matchen eller något?

De regerande svenska mästarna som alltså ärade örnsköldsvik med ett besök, och lät samerna kika på hur hockey kan finliras, tog alltså andra storsegern på ett sisådär 26 timmar. laine kan inte sluta göra mål, davidsson kan inte sluta vara bäst i serien och till och med andreas andersson kliver in och storspelar. torp får säsongens första matchstraff (kommer bli fler) och kenta fortsätter att visa att han har förtroende för önerud modell större. nej, jag ska trots allt försöka vara lite ödmjuk även efter en modo-vinst. ni kommer säkert igen. jag menar, titta på luleå - även såna lag kan ju faktiskt vinna ibland.

/Bid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0